Ospătarul a fost umilit de către un client, așa că a refuzat să îl mai servească. Reacția patronului când a auzit această întâmplare a șocat pe toată lumea. Ce i-a făcut ospătarului:

276

Există clienți și clienți în magazine sau restaurante. Unii dintre ei sunt extrem de politicoși, în timp ce alții le pot face viața un adevărat calvar angajaților care sunt plătiți să îi servească.

Un asemenea client a mers la un restaurant din Manchester și l-a umilit pe ospătarul care îl servea. Când ospătarul a refuzat să îl mai servească din cauza acestui comportament, întâmplarea a ajuns la urechile patronului.

Andy Foster, în vârstă de 45 de ani, suferă de autism de șapte ani și se angajase la restaurant cu trei săptămâni în urmă din nevoia de a-și ajuta mama care suferă de Alzheimer și care nu mai poate munci. Iar bărbatul se descurca excelent, mărturie stând și declarațiile colegilor săi, care l-au ajutat să se integreze cât mai bine în restaurantul Grenache.

Cu toate acestea, nu a scăpat de bătaia de joc a unora dintre cei care veniseră să ia masa acolo, iar patronul a observat acest lucru.

Când unul dintre aceștia l-a jignit foarte tare, Andy a refuzat să-l mai servească și s-a dus la patronul restaurantului pentru a-i explica ce s-a întâmplat. Mike Jennings s-a imediat prezentat la masa clientului pentru a tranșa problema.

La întrebarea ironică „de ce l-ați angajat?”, Mike a dat următorul răspuns:

„Angajăm oamenii evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dv. o faceţi…Atunci vă rugăm să nu rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritaţi timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!”, potrivit antena3.ro.

Mai mult decât atât, bărbatul a povestit ce s-a întâmplat și pe pagina de Facebook a restaurantului și a decis să ia atitudine împotriva tuturor celor care se simt ofensați să fie serviți de către o persoană care are autism.

DISTRIBUIȚI